Možnost přihlášení na kurz lyžování 2026
Obchodní podmínky
I. Všeobecná ustanovení
Obchodní podmínky vymezují a upřesňují práva a povinnosti poskytovatele služeb (dále jen poskytovatel) a účastníka služby (dále jen klient). Veškeré smluvní vztahy jsou uzavřeny v souladu s právním řádem České republiky. Vztahy, které nejsou těmito obchodními podmínkami upravené, se řídí občanským zákoníkem (č. 89/2012 Sb.), zákonem o ochraně spotřebitele (č. 634/1992 Sb.), Nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 (GDPR) a zákonem o ochraně osobních údajů (101/2000 Sb.).
II. Identifikační údaje poskytovatele
Bc. Kateřina Novotná
Slunečná 899, 259 01, Votice
IČ: 09517430
info@samuvsportovnisvet.cz
III. Poskytované služby
Poskytovatel poskytuje v rámci své činnosti služby
-
Zájmová činnost (sportovní kroužky),
-
Příměstské tábory.
-
Kurzy, příležitostné akce a další zájmové aktivity
IV. Vznik smluvního vztahu
Smluvní vztah vzniká přihlášením na aktivitu, které lze uskutečnit dvěma způsoby:
-
Přihlášením prostřednictvím přihlašovacího formuláře na webu www.samuvsportovnisvet.cz. Na základě této přihlášky klient obdrží e-mailem všechny potřebné informace o aktivitě, způsobech a termínech plateb a další potřebné dokumenty.
-
Přihlášením (doručením přihlášky) jiným způsobem (osobně, e-mailem). V tomto případě zadá klienta do systému poskytovatel služby. Následně klient obdrží e-mailem informace stejně, jako v případě 1.
Přihláška je závazná a po uskutečnění platby se na klienta vztahují storno podmínky uvedené v bodě VIII.
V. Způsob úhrady
Klient uhradí částku za službu převodem na účet poskytovatele. Klient obdrží fakturu na vyžádání.
V případě, že za klienta platí poskytovanou službu třetí strana (např. zaměstnavatel klienta), klient tuto skutečnost sdělí poskytovateli při registraci vyplněním do pole poznámka, kde vyplní současně i fakturační údaje, nebo zašle e-mail na info@samuvsportovnisvet.cz po provedení registrace. Následně bude vystavena faktura na základě poskytnutých údajů o plátci.
Úhrada musí být provedena před začátkem poskytované služby a ve stanoveném termínu.
Způsob reklamace, vratky zaplacené ceny za dodanou službu je popsán v bodech VIII. a XI.
VI. Překážky na straně klienta
V případě nezaplacení služby ve stanoveném termínu je klientovi doručena e-mailem výzva k zaplacení v náhradní lhůtě. V případě nezaplacení služby ani v této náhradní lhůtě smluvní vztah mezi poskytovatelem a klientem zaniká. V případě trvání zájmu o službu je klient povinen se opět přihlásit standardní cestou. Na účast na aktivitě není nárok a poskytovatel nedrží klientovi místo po uplynutí náhradní lhůty pro platbu.
Nemůže-li se klient zúčastnit aktivity, na kterou je přihlášen, oznámí tuto skutečnost poskytovateli a to e-mailem nebo dohodnutou formou.
Smluvní vztah mezi klientem a poskytovatelem končí dnem vypořádání závazků mezi klientem a poskytovatelem.
VII. Překážky na straně poskytovatele
A) Sportovní kroužky
Poskytovatel může v podmínkách konkrétního kroužku stanovit minimální počet účastníků. Pokud počet účastníků nedosáhne této hranice, je poskytovatel oprávněn kroužek zrušit a to nejpozději po prvním setkání. Smluvní vztah mezi klientem a poskytovatelem tak končí ke dni zrušení kroužku.
Poskytovatel může zrušit kroužek i z jiných objektivních důvodů. O této skutečnosti neprodleně informuje klienta.
V těchto případech má klient právo na vrácení platby za kroužek ve výši plné zaplacené ceny.
Poskytovatel může dále zrušit kroužek, pokud:
-
počet klientů kroužku během roku klesne pod stanovenou hranici,
-
vedoucí kroužku nemůže dále aktivitu vést a nelze zajistit plnohodnotnou náhradu.
V těchto případech bude klientovi vrácena poměrná část zaplacené ceny, která se vypočte jako podíl uskutečněných hodin a hodin, které do ukončení aktivity zbývají.
B) Příměstské sportovní tábory
Poskytovatel může v podmínkách konkrétního příměstského kroužku stanovit minimální počet účastníků. Pokud počet účastníků nedosáhne této hranice, je poskytovatel oprávněn aktivitu zrušit a to nejpozději 3 dny před zahájením. Smluvní vztah mezi klientem a poskytovatelem tak končí ke dni zrušení aktivity nebo ke dni vypořádání závazků.
Poskytovatel může zrušit aktivitu i z jiných objektivních důvodů. O této skutečnosti neprodleně informuje klienta.
Klientovi náleží vratka ve výši 100% zaplacené ceny.
VIII. Storno podmínky
A) Sportovní kroužky
V případě odhlášení dítěte ze sportovního kroužku do jednoho dne před zahájením sportovního kroužku poskytovatel neúčtuje storno poplatek a vrátí platbu klientovi zpět. Pokud klient odhlásí dítě před konáním třetí hodiny sportovního kroužku bude mu navrácena poměrná částka za nevyužité hodiny, v případě odhlášení dítěte po začátku třetí hodiny je účtován 100% storno poplatek ceny za pololetí.
Klient může dítě odhlásit před začátkem 2. pololetí sportovního kroužku. Pokud klient odhlásí dítě na 2. pololetí více než 30 dní od začátku první hodiny v 2. pololetí sportovních kroužků nebude mu poskytovatelem účtován storno poplatek. Pokud klient odhlásí dítě méně než 30 dní do začátku první hodiny v 2. pololetí, je mu účtován storno poplatek ve výši 20% z částky za druhé pololetí. Po zahájení druhého pololetí se účtuje 100% storno poplatek.
B) Příměstské tábory
Storno poplatky se stanovují následovně:
-
Více než 60 dní před zahájením příměstského tábora se neúčtuje storno poplatek.
-
31-60 dní před zahájením příměstského tábora 50% z celkové ceny.
-
5-30 dní před zahájením příměstského tábora 80% z celkové ceny.
-
Méně než 5 dní a v průběhu příměstského tábora 100% z celkové ceny.
Poskytovatel může v podmínkách konkrétního příměstského tábora stanovit storno podmínky odlišně. S těmito storno podmínkami je klient seznámen při přihlášení.
IX. Dodání služby a podmínky účasti
Poskytovatel se zavazuje dodat smluvenou službu ve kvalitě a v rozsahu, jaké uvedl v podmínkách poskytnutí služby (informace po přihlášení, propozice, leták…). S těmito podmínkami byl klient seznámen před vznikem smluvního vztahu a podáním přihlášky podle bodu IV. je vzal na vědomí.
Poskytovatel dále stanoví další podmínky konání aktivity, se kterými seznámí klienta před zahájením aktivity typicky e-mailem.
V případě nedodržování těchto podmínek ze strany klienta může poskytovatel ukončit smluvní vztah i před ukončením aktivity. V tomto případě klientovi nenáleží žádná finanční náhrada.
Ukončit smluvní vztah bez finanční náhrady může poskytoval v případě, že klient nebo dítě klienta soustavně neposlouchá příkazy trenéra a tím narušuje chod aktivity, chová se agresivně nebo jiným způsobem znemožňuje poskytování aktivity ostatním klientům.
Klient je povinen sdělit poskytovateli všechny informace, které jsou nezbytné pro bezproblémové konání aktivity. Podle povahy aktivity klient sdělí zejména tyto informace:
-
Zdravotní stav vyplněním dotazníku,
-
Stravovací odlišnosti (alergie na vybrané potraviny, vegetariánství a podobně),
-
další specifické potřeby klienta.
Klient sdělí tyto informace poskytovateli ve formě a termínu, které poskytovatel pro danou aktivitu stanoví.
Neuvedení některých podstatných skutečností nebo neposkytnutí informace v požadované formě a termínu může mít za následek vyloučení klienta z aktivity. Tato skutečnost je považována za překážku na straně klienta. V tomto případě klientovi nenáleží žádná finanční náhrada.
X. Ochrana osobních údajů
Poskytovatel je na základě nařízení uvedeného v odst. I. (GDPR) správcem osobních údajů, které zpracovává na základě následujících zásad a právních důvodů:
Jméno, příjmení, adresa, datum narození, E-mail, telefon a další kontaktní údaje
Tyto údaje zpracovává poskytovatel na základě plnění smlouvy uzavřené podle těchto obchodních podmínek.
Zdravotní údaje, včetně rodného čísla a zdravotní pojišťovny
Jedná se o zvláštní kategorii osobních údajů. Ke zpracování těchto osobních údajů je nutný souhlas klienta. Tyto údaje jsou zpracovávány u specifických aktivit a pro každou takovou činnost je vyžadován samostatný souhlas klienta před začátkem aktivity.
Obrazový a zvukový záznam (fotografie a video)
Poskytovatel v rámci aktivit, které realizuje, pořizuje dokumentační fotografie, které klientům zpřístupňuje prostřednictvím webu, sociálních sítí, nebo cloudového uložiště. Fotografie i videa vždy zpracovává anonymně.
Poskytovatel může využít fotografie a videa pro další účely, pokud klient nesouhlasí, aby takové záznamy byly publikovány, informují tak poskytovatele e-mailem nebo písemně dopisem na adresu poskytovatele.
Klient má právo na přístup k osobním údajům, na opravu, resp. doplnění poskytnutých údajů, na výmaz, na omezení zpracování a na přenositelnost údajů.
Osobní údaje jsou poskytovatelem uchovávány po dobu, kterou stanovuje zákon, a to v případě zpracování údajů na základě zákona, případně na dobu nezbytnou pro plnění smlouvy nebo v rozsahu uděleném souhlasem klienta.
XI. Vratky
V případě ukončení smluvního vztahu vrátí poskytovatel klientovi platbu, kterou klient za službu zaplatil, sníženou o storno poplatky vypočtené podle odst. VIII. těchto podmínek. Vratku provede poskytovatel na účet nebo hotově podle volby klienta.
V případě, že za klienta platí poskytovanou službu třetí strana, je vratka provedena vždy ve prospěch této třetí strany a to buď formou dobropisu k vystavené faktuře nebo přímo vratkou na účet plátce (v případě, že nebyla faktura na službu vystavena a plátce provedl platbu přímo na účet).
XII. Vyšší moc
V případě předčasného ukončení aktivity z důvodu zásahu vyšší moci nemá poskytovatel vůči klientovi žádné povinnosti ani závazky, klient ztrácí nárok na vrácení ceny zaplacené za aktivitu.
Za vyšší moc se považuji války, občanské nepokoje, vyhlášení výjimečného stavu, živelné katastrofy a podobné situace. Za vyšší moc se dále považuje i omezení činnosti poskytovatele dané změnou legislativy.
Odlišně se postupuje v případě vyšší moci související s pandemií COVID19. V tomto případě náleží klientovi vratka podle aktuálních podmínek a možnosti aktivity uskutečňovat. Každá aktivita je posuzovaná individuálně se zachováním principu vstřícného proklientského přístupu.
XIII. Závěrečná ustanovení
Tyto obchodní podmínky jsou platné a závazné pro všechny služby poskytované podle těchto podmínek. Změnu těchto obchodních podmínek lze uskutečnit pouze písemnou formou a nevztahuje se na již uzavřené smluvní vztahy.
Ve Voticích dne 5. 7. 2022